Variasi Menarik

Variasi Menarik

Saturday 17 March 2012

ILMU DAN STRATEGI YANG BERKESAN

Assalamualaikum...
 Perkongsian yang menarik untuk hari ini mengenai ilmu dan strategi bagi mereka ingin bermula dan sudah memiliki logam berharga dalam simpanan dan pelaburan Emas & Perak fizikal....Ilmu  yg di maksudkan ialah dengan menghadiri ke seminar free yang akan didedahkan konsep sebenar simpanan dan pelaburan yang betul tetapi ilmu itu sebenarnya tidak mencukupi untuk jadikan kita seorang pelabur yang tegar.Kita perlu mencari lagi dan lagi...Bila ilmu dah ada,barulah anda boleh mulakan simpana dan pelaburan dengan menggunakan strategi yang betul supaya WANG FIAT yang kita belanjakan akan memberi pulangan profit murgen yang tinggi dalam simpanan dan pelaburan kita..Strategi yang saya maksudkan adalah dengan menghadiri Seminar Khas Pengurusan wang dalam pelaburan Emas  & Perak fizikal dengan betul.Dibawah adalah Seminar yang saya telah hadiri


Seminar 5B di Hotel Eastin, Penang Pada 24 & 25 Dec 2011


Menjadi Crew untuk Seminar 5B di Hotel Eastin, Penang 18& 19 Feb 2012


Dengan menjadi crew untk Seminar 5B ini saya mendapat pertambahan ilmu dan teknik2 terkini untuk memperkukuhkan lagi strategi dalam pelabur Emas & Perak Fizikal.Saya jug mampu untuk berkongsi ilmu yang saya pelajari dengan rakan2 lain.Alhamdulillah saya bersyukur dan saya mengharapkan ilmu yang saya pelajari dan kongsikan akan dat memberi faedah kpada mereka yang inginkan...
Dan sekarang saya dah mula memberi testemoni kepada rakan2 di setiap Seminar Free di PG area utara.


Testimoni Strategi 5B Untuk Rakan2 di Seminar Free di PG Alor Setar

Anda bila lagi? Saya sudah lalui dan sudah mengaut keuntungan dengan menggunaan Strategi 5B dal pelaburan saya. Keuntungan yang saya perolehi setiap kali walaupun tak banyak tapi berkali2..paling sikit 11% dlm masa sebulan.Jika setahun besar kemungkinan akan dapat 50% ke atas...
Buatlah tindakan bijak.Wang kertas tidak dapat memberi anda kekayaan sebenar. Saya doakan anda dan saya akan berjaya dan kaya dalam pelaburan Emas & Perak fizikal.
Hubungi saya /sms  untuk membuat belian dan daftar dealer
Huzaifah JutawanSukses : 012-4486940

No comments:

Post a Comment