Variasi Menarik

Variasi Menarik

Tuesday 6 March 2012

Apa Tindakan Seterusnya...

Assalamualaikum..saya doakan kepada rakan2 yang membaca..sentiasa mendapat keberkatan,dimurahkan rezeki,berjaya dan kaya dalam pelaburan Emas & Perak fizikal..
Kali ini saya ingin berkongsi dengan rakan2 mengenai penurunan harga Emas & Perak yang mana minggu lepas menunjukkan kenaikan hampir mencecah paras resistence iaitu $1800...pada minggu ini pulak hara\ga Emas & Perak menunjukan penurunan atas faktor2 yang berhubung kait dengan kresis ekonomi dunia..
Di kesempatan yang ada, saya ingin memberi beberapa tipss penting kepada mereka yang baru ingin menceburi dalam simpanan dan pelaburan Emas & Perak fizikal...Perlu di ingatkan sebelum membuat simpanan dan pelaburan,apa yg penting ialah kita perlu set kan minda kita bahwa Emas Perak ini x akan membuatkan kita rugi di masa hadapan kerana ia adalah aset yang berharga.Jadi jika kita melihat ada  kenaikan dan penurunan harga itu adalah biasa dalam pelaburan.tetapi walaupun ada kenaikan dan penurunan harga Emas Perak tetap memberi keuntungan kepada mereka yang meyimpan sehingga  25% - 80% setahun..Keuntungan Emas Perak ini ditafsirkan adalah keuntungan secara Pasif income dan bukan aktif income..Keuntungannya sentiasa kita akan dapat..sepertimana kita mempunyai aset lain yg bernilai seperti tanah, rumah dan ladang.
Dengan penurunan harga minggu ini,adalah bonus bagi mereka yang ingin memulakan simpanan dan pelaburan Emas & Perak fizikal kerana dalam masa terdekat kita akan perolehi keuntungan 11%-25% ...REBUT LAH PELUANG YANG ADA...Harga Emas & Perak tidak menunggu kita..
Post2 saya akan datang,saya akan memberi lagi tip2 menarik supaya keuntungan Emas & Perak yg dimiliki akan memberi keuntungan semaksima mungkin...


Boleh layari www.facebook.com/Huzaifah JutawanSukses
hubungi : 012 - 448 6940

Untuk membuat belian,jualan dan menjadi dealer..saya sedia membantu

No comments:

Post a Comment