Variasi Menarik

Variasi Menarik

Friday 2 March 2012

KENAIKAN HARGA EMAS & PERAK

Assalamualaikum...Alhamdulillah syukur..Hari ini saya ingin berkongsi dengan rakan2 tentang aura kenaikan harga Emas & Perak secara drastik..dalam beberapa hari lepas harga Emas & Perak menunjukan kenaikan dengan begitu cepat sehinggakan mencecah paras resistence..Paras yang mana menunjukan kita harga yang perlu kita jual utnuk menikmati pulangan keuntunngan dalam 5%-6% dalam masa beberapa minggu sahaja.
Jom kita layan carta Emas..




dan ini pulak carta Perak..




Bila kita melihat carta ini, kita boleh bayangkan bahawa setiap kali kenaikan dan penurunan harga Emas & Perak setiap tahun amat2 berbeza.Bagi setengah mereka yang belum memulakan pembelian @ dah mula pembelian,situasi ini yang akan membuat mereka menjadi tanda tanya, adakah perlu membeli lagi@menjual..dan jika menjual berapa perlu menjual.
Jika ingin menjadi seorang penyimpan dan pelabur emas,tidak perlu risau tentang kerugian sebab Emas & Perak tidak pernah mengecewakan penyimpan dan pelaburnya..
Bagi pendapat saya,untuk menjadi penyimpan dan pelabur Emas & Perak fizikal yang betul dan berkualiti,perlu ada pembimbing supaya kita akan menikmati keuntungan profit yang tinggi..
Boleh hubungi @ sms saya JutawanSukses :012-448 6940 
atau Layari : www.facebook.com/Huzaifah JutawanSukses


Emas & Perak fizikal adalah penyelamat masa depan ekonomi dan kehidupan kita...






No comments:

Post a Comment